Dine kunder er på nettet - hele tiden

Er din virksomhed relevant på de digitale medier - og rammer du den rigtige målgruppe
med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt?
 
Vi bliver alle bombarderet af tusindvis af budskaber hver eneste dag. Nettet og de sociale medier har medført, at "støjen" i medialandskabet aldrig nogensinde har været større. Så hvordan skaffer du din virksomhed opmærksomhed hos netop dine kunder og potentielle kunder?
Vi rådgiver vore kunder om digital power via:​
  • Udarbejdelse af jeres WHY - hvad er jeres passion og drive?
  • Udarbejdelsen af en klar digital strategi
  • Fastlæggelse af mål og milestones
  • Klarlæggelse af interne kompetencer og evt. behov for ekstern hjælp
  • Vurdering af nuværende digital status og evt. forbedring
  • Gennemgang af nuværende relevans 
  • Forslag til digitale aktiviteter - mere salg, øget relevans og dialog​
 
Dit firma har overordnede strategiplaner og budgetter - men har I en digital strategi? Er I klædt på til at udarbejde en digital strategi?

Vinderne i markedet i dag er de virksomheder, som omfavner nye muligheder og identificerer og udbedrer nuværende interne svagheder i forhold til den digitale virkelighed.
Den gennemsnitlige dansker tjekker mobilen 150 gange i døgnet

Hvorfor skulle potentielle kunder tjekke dit website?.
 
​Hvad gør I idag for at skabe kendskab og opmærksomhed?:​​
  • Har I en digital strategi og handlingsplan?
  • Arbejder I professionelt med de sociale medier? 
  • Opdaterer I jeres website løbende?
  • Er I knivskarpe på jeres målgruppe beskrivelser?
  • Har I facts og indsigter, så jeres beslutninger er begrundet i viden?
  • Har I de nødvendige organisatoriske kompetencer?
  • Allokerer I de relevante budgetter?
  • Vurderer I løbende den digitale udvikling og de nye muligheder? 
 
Det gælder ikke kun om at råbe højt - det gælder om at råbe relevnte budskaber på relevante tidspunkter!

Vi bliver bombarderet med budskaber hver eneste dag. Hvordan  skal netop dit trænge igennem den enorme støj i markedet?